Att flytta eller inte flytta…

…det är frågan. Har under en tid nu funderat på om jag borde byta bloggportal. Känner inte riktigt att jag hör hemma här på blogg.se det handlar mest bara om mode och lyxliv. Då jag började blogga så ville jag vara så anonym som möjligt, därför började jag på blogg.se. Jag vill fortfarande ha en viss anonymitet vill inte lägga ut hela mitt namn, inte skriva ut exakt var jag bor eller var jag jobbar. Om man googlar mitt jobb, mitt namn eller min hemkommun ska man inte hitta min blogg. Men jag känner ändå att det skulle vara trevligt med någon typ av samhörighet med andra på samma bloggportal. Men samtidigt är jag ju van med blogg.se’s funktioner och jag har ju äntligen ändrat bloggdesignen så jag kan lägga in bilder upp mot 700px breda och det tycker jag om, jag vill ha stora bilder. Jag funderar på att börja blogga på Papper men tycker det är lite tråkigt att designen ska vara så låst enligt teman.

Ni som bloggar på Papper, hur tycker ni det funkar? Och hur stora bilder kan ni lägga upp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0