Filmmaraton

Dagens vintersemestersysselsättning har varit filmmaraton och en stor påse lösgodis. Hann trots allt bara med 4 filmer idag, så något nytt filmrekord blev det inte. Men det är skönt att ha en dag då man bara latar sig. Funderar på att ta spakväll ikväll.

 

Hade tänkt börja dagen med en löprunda, så att jag med gott samvete kunde sitta i soffan och vräka i mig godis resten av dan. Men då jag vaknade var det -12 grader så jag skippade den idén. Istället blev det soffan direkt, och bara en kort promenad mitt på dan.

Har inte varit så aktiv med datorn nu då jag har vintersemester. Jag sitter ju trots allt med datorn från 8 till 5 då jag jobbar, så det är lite skönt med paus nu. I söndast var vi och hälsade på min syster. Och igår var jag till stan på shopping, det blev en del handlat och det var även en gammal finsk gubbe med rollator som försökte övertyga mig om att köpa röd mjölk eftersom den var -50 %. I morgon ska vi på möte med herr Husförsäljare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0