Antiklimax

Tanken var att vi skulle ut å skida igår då det var så fint väder. Det hade liksom blivit en ganska lång paus med vårt skidande p.g.a. det kalla vädret. Men igår skulle det bli ändring på det. Efter att ha sett på Vasaloppet för inspiration, så böt vi kläder, jag la på mig linserna och vi packade i bilen och for iväg. Jag var laddad till tusen, här skulle det bli skida av. Då vi kom till skidspåret körde vi snabbt förbi. Attans, vi hade ju inte kollat skidföreningens program, de måste ju förståss ha tävling just då. Besvikna for vi hem tillbaks.

Men det var ju så otroligt fint väder så det blev i alla fall en rask promenad på ca 6 km, och lite styrketräning. Och jag lyckades ändå med att skaffa mig träningsvärk, så målet blev ju uppnådd trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0