1 år

Igår var det exakt 1 år sedan mitt första blogginlägg. Jag hade väl dock en ganska trög start med mitt bloggande, något inlägg per månad och i juni bloggade jag inte överhuvudtaget. Det var väl först i september som det ändrades, under den månaden hade jag ungefär lika många inlägg som jag totalt skrivit under de föregående 6 månaderna. Och december är antagligen min mest aktiva månad hittills då jag hade min julkalender och även bloggade om bröllopsresan till Thailand.

Men trots att jag bloggat i 1 år nu så har jag aldrig nämnt vad jag heter, var jag bor, exakt vad jag jobbar med eller ens lagt ut en bild på hela mitt ansikte. Så visst funkar det även att blogga anonymt. Ni som känner mig så vet ju vem jag är och till er som inte känner mig personligen så hoppas jag att ni ändå tycker att min blogg är värd ett återbesök.

Vad tycker ni? Dagens toppbloggare lägga ut all fakta om sig själv, de lägger ut bilder på sig själv i och t.o.m. utan underkläder, de visar upp sina nyopererade bröst och skriver om sin otrohet allt bara för att få fler läsare. Måste en bloggare lämna ut all fakta om sig själv för att bloggen ska vara intressant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0