Svenska skidlandslagets fusk

...på fångarna på fortet. Blev riktigt irriterad av finalen i Fångarna på fortet. Skidlandslaget mot kampsportarna, vem tror ni vinner? Gundes lag förståss. Inte så att jag har något emot skidlandslaget, jag har ju skidat själv då jag var yngre, men det hade varit trevligare om de vunnit med rent spel. Fusket kunde inte vara mera uppenbart eftersom de till stor del gjorde samma banor som det andra laget gjort i den första omgången. T.ex. Då Robin från skidlandslaget klättrade på samma rep som Musse från Kampsportarna klättrat på förra gången. Trots att Musse väger mindre än Robin, så var det ändå som att Musse var för tung för den cellen...undrar varför...


 

Och på samma vis fortsätter det genom hela programmet, Charlotte Kalla lunkar på i maklig fart på löpbandet och får nyckeln. Samma nyckel som Magdalena från Kampsportarna misslyckades med att ta fast hon på kuppen slogs blodig av den höga farten på bandet. Eller vad sägs om denhär styrkekampen mellan Usama och Robin, linan är lika hög för dem båda även om Robin är betydligt längre...Robin har ryggen böjd som en banan och vid vissa tillfällen även vinkel i armen, vilket enligt reglerna inte var tillåtet.



Jo, jag vet...det är bara på lek, och Svenska skidförbundet kan behöva lite extra pengar. Och vem är det som sist och slutligen fuskade? Skidlandslaget, Gunde eller tv4? Det kan hända att skidlandslaget vunnit hur som helst. Men hade det varit rättvist så skulle det åtminstone varit lite spännande som tv-tittare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0