Nyårslöften 2011

Brukar inte vara så mycket för nyårslöften, men i år har jag faktiskt gett några löften, eller snarare riktlinjer så det blir inget straff om jag inte håller dem.

1. Baka mera (men eftersom jag även tänkt lite på hälsan så får det bli mera bröd än bullar)

2. Testa på mera ny mat (börja använda lite av alla de matrecept jag samlat på mig under åren)

3. Skida fler gånger än förra året (vilket betyder fler än 1 gång)

4. Städa upp bland mina gamla saker.

5. Läs minst 3 böcker. (Jaja, inte vilka böcker som helst, utan jag har 3 böcker jag vill läsa men inte tagit mig tid till ännu.)


Åså är det ju förståss dethär med hälsa och vikt, men tänker inte ge något speciellt mål med det utan tycker det redan finns med i de 3 första punkterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0