Årskrönika 2010

Hade tänkt fixa en årskrönika betydligt snabbare och betydligt mera ingående. Men nu har jag inte haft tid med det, så det får bli en kort version.

Hela året kan väl i princip sammanfattas med ett ord: Bröllop.

Bröllopsplanerna tog fart redan från första början på året (ja, egentligen redan på 2009 men det var först på 2010 som vi gick från planer till handling). Kyrka bokas, lokal bokas, klänning provas och bröllopsmässa besöktes. Och i den farten höll det på ända fram till 7. augusti. Däremellan hann jag även med en Stockholmsresa, 10-årsklassträff sedan högstadiet och zumbakurs. Jag skidade även för första gången sedan gymnasiet och var på min första 10-kilometerslänk på flera år. Hade en katt för en dag, var till Power Park och ett förlovningskalas.

Efter bröllopet åt vi länge sånt som lämnat från bröllopsfesten, vi har fortfarande lite kött kvar i frysen och en flaska som lämnat från välkomstskålen. Sedan var det bara att börja vänta på bröllopsresan, 2 veckor i Thailand i november.
Under året blev det förutom att se på Kronprinsessans bröllop på tv, 2 bröllop, 3 möhippor och ett oräkneligt antal med filmer.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0