Den magiska lampan

Det här med att vara ute i god tid brukar jag vara expert på, vilket även detta är ett bevis på. Vi har inte börjat bygga vårt hus än, vi har inte ens beställt det än. Vi har inte börjat på med grundarbetet och inte ens ansökt om bygglov. Vi har inte ens löst hur vi exakt ska göra med tomten som vi tänkt bygga på och som min svärfar fortfarande äger. Jag har inte ens sett den tilltänkta byggplatsen IRL, utan bara på kartan och förståss kört där förbi… Men en lampa till vårt blivande vardagsrum har jag hittat. Jag är förtrollad, jag vill ha den! Antar att jag inte har ett enda rimligt motiv till varför jag skulle köpa den redan nu. Den är ju inte ens särskilt billig, och risken finns ju att jag tröttnar på den innan den ens skulle få hängas på sin plats. Så vad gör jag då? Det är väl bara att vänta och hoppas på att den finns kvar då huset är klart?


På bilden är den vit, men den jag egentligen vill ha är svart. Och den är t.o.m. ännu snyggare i verkligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0