vuxenpoäng..eller frupoäng?

Folk samlar ju vuxenpoäng hit och dit hela tiden...Vet inte riktigt om detta hör till vuxenpoäng eller om det är frupoängen som ökar... ;) Men idag har jag för första gången använt sköljmedel då jag tvättat kläderna. Brukar bara använda tvättmedel annars. Men att stryka kläder har jag inte börjar med än, kanske har en förklaring i att vi inte har något strykbräde. Men ett strykjärn har jag, fast det är nog bara vid ytterst få tillfällen som det tas fram.

Jag hade förresten läsarrekord igår, 79 st! det ni, Kissie släng dig i väggen. Fortsätter jag i denhär takten så hinner jag ju ikapp henne innan 30, alltså innan hon fyllt 30...;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0