Tips: så vet du att du lyckats med bullarna

Jag tänkte nu dela med mig mitt favorittips på hur man vet att man lyckats med bullarna. Om detta funkar även för dig så kan du vara säker på att bullarna är riktigt lyckade. Men vill även passa på att nämna att även om testet inte lyckas så behöver ni inte vara besvikna, bullarna går säkert att äta ändå.

Testet är väldigt enkelt, det enda som du behöver göra är att använda dina öron. Jepp, du läste rätt, ÖRON!

Genast då du tar ut bullarna ur ugnen, ska du lyssna noga. Är bullarna väldigt lyckade så kan du märka detta genom ett tecken från ovan. Du kommer nämligen att börja höra ett krafsande och gnagande från ditt tak. Bullarna är nämligen så lyckade så möss-jävlarna försöker att bryta sig in i ditt kök genom att gnaga sig in.
Jag lovar att tipset funkar, hör du krafsande från dit tak då du tar ut bullarna ur ugnen så är de perfekta, men som jag även skrev tidigare, om testet misslyckas så går bullarna troligtvis att äta ändå. Men i detta avseende har mössen aldrig fel!


Syns det att jag jobbat på bageri i mina ungdomsår? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0