packa, packa, packa...

Har börjat packa inför Thailand, wohoo :)

Men vet inte om jag gör något fel, ska kläderna verkligen ta mindre plats än hud- och hårvårdsprodukterna?
Ok, jag kanske har överdrivit mängden solkärm en aning... 8 flaskor för 2 personer i 2 veckor...Men det är nog inte så illa som det låter, 3 av flaskorna är typ halvtomma, men jag tar med dem i.a.f. så får vi ju använt upp dem där, jag kommer ju inte att ta hem dem tillbaks. Och solskyddsfaktorn är ju olika på flaskorna och jag har 2 flaskor med aftersun...de blir nog bra dehär. 

Två fråga åt de som är vana att resa till Thailand, behöver man ta med egen handduk? Det finns ju på hotellet, och de säljer väl sånadär supertunna för typ ingenting, som man kan ligga på då man är på stranden. Har de vågar på hotellen så man kan väga sin väska innan man ska åka hem? Var inte rädda för att svara :)

Också säger vi alla "Packa pappas kappsäck" 10 gånger efter varandra, snabbt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0