mina Donna Girl skor!

Jag har haft otroligt svårt att hitta skor till bröllopet. Det fanns några små detaljer som gjorde att uppdraget blev på gränsen till omöjligt.

Problem 1: Jag går snett, vilket innebär att jag behövde en sko med täckt häl, annars skulle jag gå hela dagen med hälen på sidan om klacken...

Problem 2: jag har smal fot, så jag kan inte ha vanliga pumps. Detta innebär att jag behöver en sko som har en rem över foten. Utan rem så lämnar skon kvar på golvet då jag lyfter på foten för att gå frammåt...

Problem 3: Jag har skostorlek 36, har jag dessuom bara tunnstrumpor så kan t.o.m. vissa 36:or vara för stora...

Problem 4: Min brudklänning är vit, inte naturvit. Vilket innebar att jag inte kunde köpa skor som var naturvita/gräddvita eftersom de hade sett gula ut i jämförelse med klänningen...

Men den som är envis ger sig inte :) jag hittade ett par underbara vit/silver skor, som var bekväma och dessutom helt i budget d.v.s. under 50 euro.

Visst är de underbara?


Kommentarer
Postat av: Eva

Fina skor!

2010-11-01 @ 16:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0