inte bra på detta

Jag inser nu att jag inte är bra på att blogga, det har gått över en månad sedan jag skrev något sist. Men jag kan väl trösta mig med att juni månad gick otroligt snabbt. Fattar inte att det redan är juli, det är ju snart bara 1 månad kvar till bröllopet!! inte konstigt att jag inte har tid att blogga :)
Juni månad har gått i bröllopets tecken, det har fixats och planerats hela tiden och förståss tittat på Vickan och Daniels bröllop på tv.

Musiken är bestämd, maten är bestämd, blommorna är beställda, placeringslapparna har börjat fixas. Vigselprogrammet-mall är klar, nu ska jag bara skriva ut dem.

Vi har bokat hotell till bröllopsnatten, men orginella som vi är så bokade vi inte natten efter bröllopet, utan följande natt. På så vis kan vi till fullo njuta av vårt hotellrum som har både bastu och jacuzzi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0