Julklappar...

Har varit till stan och handlat julklappar idag, skönt att ha det över. Egentligen har vi inte så mycket julklappsstress eftersom vi bara behöver köpa 2 julklappar, varsin åt min mans systersbarn. Min man och jag har nämligen för flera år sedan slutat med att ge julklappar åt varandra. Tyckte det var onödig stress, samt att vi redan har ganska fullt i vår lägenhet, och om det är något man behöver så köper man det ändå själv. Däremot har det hänt sig att vi köpt någon julklapp åt oss själva, t.ex. systemkameran som jag köpte i början av november, lite väl tidigt, men å andra sidan kunde jag ju ta med den till Thailand då. Och förra året köpte vi ny TV, men även den tog vi i bruk redan i början av december. Annars brukar vi även köpa några lotter ifall om man skulle råka ha lite tur, men det har inte gett någon större utdelning...än. 

Samma sak med mina systrar, vi har inte bytt julklappar på flera år. Och åt mina föräldrar blir det nog en julblomma som jag köper sedan då jag har vägarna förbi där.

Så för oss blir det nog ganska tomt under granen, förutom något enstaka paket som vi köpt åt oss själva :)
Hur många köper ni julklappar åt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0