Idol final!

Ikväll är det alltså Idol-final, äntligen. Snart kan man alltså börja göra nå annat på fredagskvällar :D
Jag gissar att Jay vinner, men Minnah är också bra så jag har egentligen ingen skillnad. Det enda som jag tycker är lite synd är hur orättvis TV4 är mot dem. Jag tror att de som kollade förra fredan vet vad jag menar. Minnah och Olle fick några dansare och lite rök till sina låtar, medan Jay fick dansare, rök och sprutande eld, TV4 hade verkligen laddat upp för hanns nummer. Jag tycker för att de ska kunna tävla på ett rättvist sätt så får ingens nummer bli dyrare än de andras...Men, det är ju inte Jays fel, jag tror fortfarande att han vinner och han får väl göra det då.



Vilket sött par :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0