Gårdagen

Min födelsedag igår blev ju riktigt lyckad, förutom att min halsont bara blir värre och värre. Dagen började ju inte riktigt lyckat med att jag inte kunde sova p.g.a. min hals. Men sedan blev det bara bättre, var på mellandagsrea och hittade fina svarta stövlar, ett par nya jeans, en vågtång som jag tänkte försöka använda imorgon och en fickkalender för 2011. Min man köpte äntligen egna skidor (han resonerade som så att är man gift med en f.d. skidåkare så är man väl illa tvungen...) de ska vi fara och provåka bara min hals blir lite bättre.
Jag vann även 22 euro på skraplotter, och därmed gick vi alltså islutända på vinst med 2 euro på våra jullotter i år. Vi åt även kotipizza och supergoda grodbakelser. Och jag fick en rosbukett, stickasockor, handdukar, mycket cholkad och många gratulationer på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0