Helgen i bilder...

Min man och jag var på en liten mini-semester till Åbo i helgen. Här är några bilder.




Vi antog att det här är ett tecken på att bensinpriserna blivit lite väl höga. Den här limousinen blev nämligen skuffad fram längs med hela Strandgatan.




Inne i Domkyrkan. Hade inte varit helt fel att gifta sig här heller.




Finska lejon och en fixad buckla. Jo, de kollar in i kameran, men nej, varken jag eller min man visade mera hud än vad som anses som lämpligt.




Citronsorbet med macarons och jordgubbar. Fick varsin från hotellet, otroligt gott! Det var första gången jag åt macarons, men ärligt talat så förstår jag inte vad hela uppståndelsen kring dem beror på. Tyckte inte de var nå speciellt med dem. Typ 2 marängkex med lite kladd mellan. Det är ju inte direkt så att man skriver ett blogginlägg om dominokex, så varför gör folk det om dehär kexen? I don’t get it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0