operation

Igår var jag till tandläkaren, det var något år sedan sist. Jag hade tandställning under en stor del av min ungdom och har bara haft ett hål som behövt lappas, så jag har ingen skräck för tandläkare. Tycker egentligen att det är ganska trevligt, speciellt då de tar bort tandsten det kliar så skönt i tandköttet. Igår var inget undantag, jag hade inget hål som behöver lappas och de tog även bort tandsten. Men det var inte därför jag bokat tid, utan det var ju det här med min visdomstand… det finns inte riktigt plats för den att komma upp, och den trycker på de andra tänderna. Tandläkaren konstaterade att den måste opereras bort, och det blir antagligen nu i vår, jag kommer att få en kallelse senare. Så nu är jag lite orolig, hoppas det går bra och att det inte gör så att jag får tandläkarskräck i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0