Stockholm i mitt hjärta...

Jag ligger lite efter med min uppdatering, men jag hoppas ni har överseende med det, jag har ju ändå semester. Förra söndag kväll for vi alltså till Stockholm. Hälsade på min mans faster, var på allsång på skansen, gick på medeltida museet. Och var hemma igen på natten till fredag.



Måns himself...



Som en kort person på 160 cm som jag är, så kan jag meddela att man inte såg så mycket. Det var min man som tog alla bilderna. Speciellt besvärligt var det då alla föräldrarna tydligen hade något behov av att slänga upp sina ungar på axlarna genast då det kom någon kändare låt. Visst jag kan förstå att ungarna gillar Veronica Maggio. Men då Eric Amarillo klämmer i med ”Om sanningen ska fram vill du ligga med mig då” så kan jag inte riktigt förstå varför det dyker upp en mur av barnryggar framför oss, jag menar VILL föräldrarna att ungarna ska gilla den låten? Men vi fick nog många bra kort ändå. Och det är väl stämningen och minnena som är det viktiga trots allt.



Sara Varga var söt som vanligt.



Och då tv-sändningen avslutades och en stor del av publiken for så kunde även jag se artisterna :)



Alla som var med.



Självklart passade vi ju även på att se på lite djur då vi var på Skansen.



Utanför slottet träffade vi även på vaktparaden.




Denhär glassen har jag sett fram emot men orkade inget mera efter jag ätit maten på måndagen, så vi kom tillbaks på tisdan och åt bara efterrätt :)



Sista dagen då vi inte orkade gå mera i centrum så tog vi tåget till Solsidan, bara sådär för nyfikenhetens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0