Bostadsmässan

Vi var på bostadsmässan igår för att hämta lite inspiration och idéer. Och visst känner man sig väldigt ivrig att börja bygga, jag vill också ha ett så snyggt hem. Själva husmodellerna var väl inte så mycket att hurra för, men inredningen var desto intressantare, fast kanske inte så praktiskt alltid.

Men maken på märkliga taklampor får man nog leta efter, tyvärr så har inga exempel fastnat på bild, för jag tog bara kort av sånt som jag tyckte var snyggt.












Efter att vi varit på mässan i nästan 5 timmar och sedan kom hem, så kände vi ändå att vår lägenhet är ganska rätt i tiden med alla vitmålade väggar, det är bara dedär enhetliga schampoflaskorna som saknas och lite bättre städat typ :P

Kommentarer
Postat av: Marica

åh, jag vill ha ett vitt bostadsmässehus i mina drömmar, och så vill jag ha människor med rena händer som bor i det.:)

2011-08-15 @ 20:13:25
URL: http://maricaost.blogspot.com
Postat av: Fru B

Då är vi fler :) Fast egentligen vet ja ju att de int e så praktiskt, och för mycket yta att städa för mig, men drömma kan man ju alltid :)

2011-08-16 @ 18:58:38
Postat av: Ines

Vilken hustillverkare var det här? Alla bilder från samma hus?

2011-08-24 @ 14:59:30
Postat av: Fru B

Jag minns inte vilka hustillverkare de var från, det är nog från olika, men någon kan vara från samma hus. Den första tror jag är från Villa White och någon av bilderna är från Teri-hus åtminstone köket.

2011-08-24 @ 18:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0