Nyårslöfte nr. 3 uppfyllt!

Det gäller att inte sätta ribban för högt då man ger nyårslöften. Mitt tredje löfte var att jag skulle skida fler gånger än förra året. Eftersom jag endast skidade 1 gång förra året, så var det inte så svårt. I dag var vi och skidade för andra gången i år. Och därmed är löftet uppfyllt, men det betyder inte att jag inte ska skida mer i år! Om vädret tillåter ska vi försöka skida 1 gång i veckan tills snön far. Det var nysnö och ca. 0 grader idag då vi skidade, så det var väldigt tugnt men så bra träning. Förkylningen börjar också bli bättre så det gör inte så mycket om man få kämpa lite mera.

Vi konstaterade att idag var första gången som det är plusgrader där ute sedan vi kom hem från Thailand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0