Semestern är slut…:(

Det var den semestern, min man konstatera att följande lediga dag (förutom helgerna förståss) är självständighetsdag…så det är ju en bit dit… Men jag tyckte att vi kan väl ha saker att se fram emot ändå. Nu i helgen är det ju vår 1-års bröllopsdag, det ska vi nog fira på något vis. Och sedan i höst om det blir tråkigt så kan vi alltid ta ut en pekkas och hitta på något, så inte ska vi deppa ihop helt.

Förresten, är det någon som har ett bra och enkelt recept på vegetarisk mat, typ lasagne eller grönsaksbiffar? (och då jag skriver enkelt så menar jag ENKELT ingen soja eller tofu eller andra lustigheter som jag inte vet ett skvatt om...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0