Årets första klädinköp

Då var det gjort, årets första klädinköp. Ett grönt linne från H&M, ett grått linne från H&M och ett par gråa mjukisbyxor från… ja just det H&M.

 

Nu har jag även löst mysteriet med de långa köerna till provrummen. Jag skyller det på fjortisbloggarna. Hört från provrummet mittemot mitt (det var typ tre tjejer där, möjligtvis fler för det var det ”stora provrummet”)

-Men guuud så fin den är, ta kort av mig i den här
-ta ett till kort
-ta ett av mig också
-men guuuud så smal min mage ser ut i den här, ta ett kort av magen

och så fortsatte det under tiden som jag provade mina egna kläder. Man undrar ju bara, vad är det för fel på att vänta med att ta kort tills man kommer hem? Om det inte är så att tjejerna inte har råd med alla de kläder som de provar, men varför vill de ha kort av kläderna om de inte köper dem? Måste ju röra sig om Kissie-wannabes. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0