Semestermaten

Jag fixade en marängtårta för att fira semestern (samt att det imorgon är vår 5-års förlovningsdag). Den blev inte riktigt som jag tänkt det, den fastande på pappret så det blev en 1-våningstårta istället för 2 våningstårta, men den var god ändå :)



Sedan blev det även grillat till kvällen. Första gången jag testade på att laga champinjoner själv, men de hade nog fått vara en stund till på grillen. Men man blir ingen grillmästare om man inte övar, och eftersom det bara är jag som äter svamp i detta hem så får jag fixa dem själv om jag vill ha




Min man utbrast plötsligt igår kväll ”tänk va skönt att vi inte behöver gifta oss denhär semestern”. Jag tror han tyckte att vår 2 veckors semester förra sommaren var lite intensiv… Nu har vi 4 lediga veckor och inget bröllop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0