Nu är det vår...eller hur?

Ja då var det äntligen mars månad och officiellt vår. Ok, jag kan tänka mig att det ännu finns risk för någon köldknäpp, och att det antagligen ännu kommer mera snö innan vi kan börja dansa runt midsommarstången, men ändå! Härligt att se att det börjar bli ljusare på kvällarna, och lite mysigt är det ju då solen bländar datorskärmen då man sitter och jobbar… också var det ju dedär småfåglarna… som skulle vara så söta om de bara kunde hålla tyst då man jobbar. Men man kan ju inte få allt här i världen.

Insåg idag till min fasa att jag inte varit utanför lägenheten sedan i söndags, herregud, jag bor ju på landet för tusan! Men de är så det går då man jobbar hemifrån.  Jag får allt se till att skärpa mig, jag var i alla fall ut på en lunchpromenad idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0