Det här med att ligga lågt...

Vi hade tidigare i sommar sagt att vi skulle bjuda hit mina föräldrar någon gång under sommaren då pionerna blommar, eftersom de är så fina och mamma och pappa på samma gång kunde komma å se på vår hustomt. Sagt och gjort, pionerna började blomma och vi bjöd hit mina föräldrar till idag. (Detta gav mig även en orsak till att storstäda hela lägenheten inför semestern som förövrigt har börjat Nu).

Men tror ni inte att ovädret igår gjorde att nästan alla pionerna slogs ner och numera ligger längs med marken… så typiskt! Men jag tror mamma och pappa var lika nöjda med sitt besök ändå.






Eftersom de ändå låg ner kände jag inget hinder mot att ta in en stor bukett




och för att ni ska förstå hur otroligt stora blommorna är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0