Lätt på foten

Igår var min man och jag och skidade, jungfruturen för hans nya skidor. Han hade väl inte skidat på ca. 15 år men det gick bra ändå. Förutom min korta skidtur förra året så är det ganska många år sedan jag senast skidat, men däremot var jag väldigt aktiv som barn bl.a. varit med i junior-FM några år. Försökte att lära honom att skida och det blev bättre hela tiden. Min mamma brukar tycka att jag har en lätt skidstil, min man uttryckte det med att säga att jag var lätt på foten...nåja, det kan ju misstolkas, men det var skidningen han syftade på. Vi siktar på att fara på nytt imorgon isåfall har jag även uppnått nyårslöfte nr. 3 vilket var att jag skulle skida fler gånger än förra året.

Idag har jag jobbat både på nyårslöfte nr. 1 och 2. Jag har med andra ord bakat lingonkaka, blåbärsbullar och hemmalagad pizza med annan typ av fyllning än vi annars brukar ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0