Ivrig igen...

Jag skulle egentligen ha tillbringat helgen med att festa på Stureplan med de andra små liven...men jag börjar känna mig lite för gammal för att orka med sånt, been there done that. Eller så är jag bara lite för mycket gift då jag hellre är hemma med min man. Och helgen har varit riktigt bra, jag är ivrigare än jag varit på länge. Jag gillar att planera. Men ibland kan något som ligger en bit in i framtiden bli för planerat, så det inte längre är roligt att planera. Då kan det kännas skönt att plötsigt ändra sina planer helt, och börja om från början. Så nu är jag lika ivrig som jag var för ca. 3-4 år sedan, och kan knappt vänta på att det ska bli vår.

Medans jag skrev märkte jag plötsigt att jag blöder på mitt högra pekfinger, hur sjutton gick det till? Och var är "pickan"-tanten med sitt Hb-test nu då man ändå gjort halva jobbet åt henne?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0