1-års bröllopsdag

I söndags firade min man och jag 1-års bröllopsdag. Det blev väl inte sådär jätte mycket firat, efter första veckan tillbaks i jobb efter semestern, var det ganska skönt att bara vara hemma. Vi var till stan på lördan och passade på att fara ut och äta redan då, så på söndan var vi bara hemma och slappa. Eller jag slappa, min man var faktiskt ut på länk, men jag tyckte det fick räcka för min del eftersom jag varit på länk både på torsdag och fredag.

Efter ett år som gifta kunde vi konstatera att denhär helgen var betydligt lugnare än förra året, att vi hade otroligt tur med vädret då vi valde bröllopsdag och år, och att vi nog kan tänka oss att vara gifta ett år till, minst.


Jag vet att ni tycker jag skriver sällan nuförtiden men jag lovar att det börjar komma mera inlägg snart. Jag håller nämligen på med ett hemligt bloggprojekt som slukar all min blogg-tid men snart är jag klar och då får ni se resultatet. Under tiden kan ni ju för omväxlings skull skriva någon kommentar? Ni kan ju t.ex. gissa vad bloggprojektet handlar om…



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken tur att ni kan tänka er att vara gifta ett år till! :D

2011-08-11 @ 13:55:51
URL: http://stillness.papper.fi/
Postat av: Fru B

Jo, vi tyckt att e gick så snabbt å bra så vi nog kan va gift ett år till :)

2011-08-11 @ 15:45:34
Postat av: Petra

Jag har mina aningar... Vääntar med spänning. :) Grattis på ett års dagen!

2011-08-12 @ 18:37:12
Postat av: Fru B

Du får se i början av nästa vecka om dina aningar var rätt eller inte :)

2011-08-14 @ 18:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0