Tatuering i Thailand?

Ska på bröllopsresa till Kata beach i november, och har plötsligt fått för mig att jag ska passa på att laga min första tatuering där?! Att laga en tatuering är något som jag funderat på väldigt länge redan (ville ha redan då jag gick i högstadiet). Hade tänkt boka en tid till hösten, men det visade sig vara lättare sagt än gjort, de ställen som finns här där jag bor är endera sjaskiga eller har 1 års väntetid...

Att tatuera sig i Thailand är något som jag aldrig förut tänkt mig med tanke på smittorisk så som hepatit c och hiv...Men då jag surfade runt på vad man kan göra på Phuket så insåg jag att det var väldigt vanligt att tatuera sig där och många tycks ha gillat Army Freedom Tattoo på Karon beach...så vem vet, kanske jag vågar?

Någon som har erfarenhet av tatuering i Thailand?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0