förberedelser inför Thailand

Jag längtar till vår bröllopsresa till Thailand, det ska bli så skönt med lite värme och avkoppling mitt i värsta höstslasket. Funderar mycket på vad vi ska göra där, vad jag ska packa med mig, och vad jag ska shoppa där. Har börjat med lite förberedelser inför resan. Har köpt solkräm (jo, man kan säkert köpa solkräm där också, men här vet jag att jag får den sort jag vill ha). Köpte även ett par vita tunna långbyxor att ha då solen är som värst eller för att skydda benen om (då) jag bränt mig (jo, det finns kläder där också, men eftersom jag antagligen behöver dem redan första dan så är det lika bra att köpa innan resan).

Min man har också börjat förbereda sig inför resan. I helgen kollade han på youtube på tsunami och hajattacker i Thailand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0