Fredan...firmafest!

Fredagens firmafest blev ju riktigt lyckad. Men en intensiv dag för mig som jobbar distans… Jag började dagen som vanligt med att jobba hemma. Jobbade hela förmiddan och tog lunch kl 12.

Under de följande 24-timmarna har jag jobbat, ätit en halv pizza, duschat och fixat mig klar inför kvällen. Kört 130 km söderut. Jobbat lite mera på kontoret, checkat in på hotell (som jobbet självklart betalar, allt för att jag inte ska vara en nykter party pooper), köpt ögondroppar, träffat de andra på krogen för att ta en fördrink, åkt taxi, sjungit snapsvisor, druckit vikingablod och ätit kött i mängder med en morakniv. Åkt mera taxi, och druckit mera drinkar, dansat på scenen på en krog jag inte varit till på över 5 år. Gick tillbaks till hotellet, talat i telefon med min man och försäkrade honom om att jag klarat mig helskinnad till hotellet. Duschat, borstat tänderna och sovit i 5 timmar. Ätit en underbar hotellfrukost, checkat ut från hotellet och kört 130 km norrut. Kommit tryggt hem till min man kl 10.15 på lördag morgon.


Inte helt fel att vakna upp här...


Resten av bilderna från kvällen är censurerade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0