Oj, det hade man aldrig trott...

Jag blev tydligen så kränkt av att bli betraktad som en äldre människa så jag har inte bloggat på två dar. Nå, kanske inte riktigt hela sanningen. Tisdag var en lång dag, hälsade på hos mamma och pappa efter jobbet, eftersom pappa fyllde år sedan på onsdag. Jag kom hem ganska sent, och med flera påsar med äpplen :) Igår skulle jag faktiskt blogga, men då hade blogg.se nå serverfel, så det blev till ingenting. Var i alla fall på zumba i gårkväll. Sa hej till grannen som också var där, men tror inte hon kände igen mig.

Såg på aftonbladet att Andreas Weise (han i Idol) har gått ut med att han använt kokain...ojojoj, vem hade någonsin trott nåt sånt om honom. Jag som trodde han var en snäll pojke som dricker o'boy hemma i tv-soffan med pappa Arne, tänk så man kan missta sig på folk...not. Aftonbladet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0