Bröllop 7.augusti 2010

I sommar har min sambo och jag varit tillsammans i 8 år. Varit sambos i 7 år och förlovade i 4 år. Så då blir det äntligen dags för oss att bli man och hustru ;)

Planerna är i full gång. Det mesta tycks kretsa runt bröllop nu.

Klänningen är köpt. Kyrka och lokal bokad. Sambons väst och plastrong är bokad. Inbjudningarna är fixade, har börjat dela ut dem redan. Maten är planerad, men vi har ännu inte fått klartecken om vår tillfrågade kock har möjlighet. Frissa är bokad, men har inte bestämt mig ännu för vilken frisyr. Fotografen bokad. Och säkert mycket mer som jag inte kommer på just nu...

Följande projekt som vi borde ta i tu med är att få iväg resten av inbjudningarna, hitta en svart kostym åt sambon och en ring åt mig. Också förståss allt annat...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0