Hemligt uppdrag utfört!

Kan väl tro att ni blev nyfikna igår vad det var för hemligt uppdrag jag var på :)

Nu då uppdraget är utfört och allt gick bra så kan jag meddela att det var min svägerskas möhippa som ägde rum igår i -17 graders köld. Det var en minst sagt chockerad blivande fru som öppnade dörren då vi knackade på. Hon hade verkligen inte förväntat sig att få en möhippa innan bröllopet eftersom de meddelat om bröllopet bara 2 månader innan det kommer att äga rum. Och t.o.m. sagt åt min man att vi får ta svensexa och möhippa sedan på våren då det är bättre med tid. Men vi är snabba, och det blev en riktigt lyckad möhippa. Det blev en ansiktsbehandling som avslutades med en snygg sminkning, Glow bowling och middag på en restaurang som hon själv fick välja.

Jag kan inte förstå att man kan få träningsvärk av att bowla..., aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0